آرتاآرتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
آنیاآنیا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

گل پسر مامان و بابا

عکسهای پائیزی 2

1393/9/8 8:39
نویسنده : مامان گل پسر
320 بازدید
اشتراک گذاری

آرتای عزیزم مثل همه بچه های گل و معصوم دیگه، خیلی شیرین و دوست داشتنی شده. پسرم عاشق طبیعت و حیوانات هست و هر روز معمولا زمانی رو در باغچه میگذرونه

عزیزکم از فرط خستگی بعد از بازی مفصل تو حیاط، روی تاب خوابش برده

این هم از شیطنت های داخل منزل که میز عسلی رو سوار شده و ازم میخواد که هلش بدم

در حال گوش کردن به موسیقی

و یه عکس دیگه از هشت ماهگی ارتا که تازه چهار  دست و پارفتن رو یاد گرفته بود.

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان آیلین کوچولو
11 آذر 93 1:19
سلام مامان آرتا کوچولو.خوبین؟ عزیزم من از طریق وبلاگ‌ آرتین جان با شما آشنا شدم و از اونجاییکه از نوشته های مامان آرتین فهمیدم شما دوست صمیمی هستین با هم‌راستش دو سه باری از مامان هدیهجویای احوالشون شدم ولی اونها هم چند مدتیه آپ نمیکنن.مامان آرتین خیلی وقته که نیست.واقعیتش یه جورایی نگرانم که چرا اون که اونهمه با اشتیاق از موفقیت ها و پیشرفت پسر خوشگلش به شیرینی مینوشت چرا دیگه یهو رفت؟؟؟؟ ممنون میشم جوابمو بدی.خدا پسر نازتو نگه داره واست.موفق باشین مادر مهربون
مامان گل پسر
پاسخ
خیلی ممنون عزیز از اینکه به وبلاگ ما سر زدید و از اینکه نگران حال ارتین و مادرش هستین. مادربزرگ ارتین کوچولو مریض هستن و دوستم اونجا سرشون گرمه. فکر کنم یه مدت زیادی دسترسی به اینترنت نداشتن. من باهاشون در ارتباطم. حتما این لطفتون رو به اطلاعشون میرسونم
مامانی آرتین
13 آذر 93 0:06
آرتای نازنینم ببخش خاله رو که خیلی وقته به وبلاگ قشنگت سر نزدم.قربونت برم که ماشاا... روز به روز شیرینتر میشی.خاله هم تو و هم آنا رو خیلی خیلی دوست داره...
مامانی از طرف آرتین
13 آذر 93 0:12
و اما این پیام رو مینویسم برای دوست بسیار مهربونمون مامانی آیلین جان: عزیزم دوستای زیادی برام پیام دادن و نگرانمون بودن ولی از اینکه دیدم شما حتی از دوستای ما هم جویای حالمون هستین خوشحال شدم.دوستایی چون شما هر چند مجازی هم باشن خیلی خیلی ارزشمندن.ممنونم از لطفتون.متاسفانه یه مدت طولانی میشه که مادرم بیمار هستن و دلو دماغ نوشتنم ندارم دیگه. ولی دوستایی چون شما بهم روحیه و انگیزه میدن که ادامه بدم... بازم ممنونم
مامانی آیلین کوچولو
19 آذر 93 13:41
دوستان خوبی به خوبی شما پیدا کردن موهبته.مامان آرتا و مامان آرتین از محبت و جواب دادنتون سپاسگذارم.انشاالله مادربزرگ آرتین جان هم به زودی زود شفا پیدا کنند.منتظر پست های قشنگتون هستم
مامان گل پسر
پاسخ
قربان شما عزیز. خیلی لطف دارین. ممنون که به یادمون هستین