آرتاآرتا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
آنیاآنیا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

گل پسر مامان و بابا

و ادامه عکسها...

1395/5/21 9:14
نویسنده : مامان گل پسر
449 بازدید
اشتراک گذاری

چند تا عکس از انیا

آرتای گلم تو حیاط در حال تاب بازی

ارتا در پارک شهر جلفا. آنیا هم فعلا از وسایل بازی میترسه و فقط تماشاگر داداشی هست و ذوق میکنه

آرتا و انیا در باغ عمو داننده دوست بابا بزرگ

عزیزانم در ایل گلی تبریز اردیبهشت ماه 95. لاله های امسال ایل گلی واقعا زیبا بودن

و اینم کباب بعد از گشت و گذار تو هوای ازاد وتمیز ایل گلی

تولد مریم و پریماه دوست داشتنی دخترهای دوست بابایی که 29 اردیبهشت ماه بود و به هممون خیلی خیلی خوش گذشت.

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان منير
7 آذر 95 15:12
فريباي عزيزم سلام آخ كه نمي دوني چه قدر دلم براتون تنگ شده دلم براي با هم بودنامون دلم براي درد دل كردنامون آخ كه چه قدر شكسته شدم دوستاي خوبم ببخشيد بي خبر و خدا حافظي از پيشتون رفتم ولي هميشه به يادتونم ميام وبلاگ بچه ها رو سر مي زنم ولي شما ها سرتون شلوغه و چيزي نمي نويسيد. دوستون دارم فرشته هاي كوچيكتو ببوس